2016/03/25

IAZ BEZALA AURTEN EKINTZA HAU BURUTU DUGU. UMEEK IZUGARRI ONDO PASATZEN DUTE.

AL IGUAL QUE HICIMOS EL AÑO PASADO, HEMOS REALIZADO ESTA DIVERTIDA ACTIVIDAD CON LOS NIÑ@S, JUGAR CON PAPEL HIGIÉNICO. ¡SE LO HAN PASADO GENIAL!

KOMUNEKO PAPERAREKIN JOLASTEN 
JUGAMOS CON PAPEL HIGIÉNICO
EKINTZA HONEN JUSTIFIKAZIOA:
  • Manipulazio-trebetasunak koordinatzea eta kontrolatzea.
  • Jolasaren bitartez ingurunea aztertzea.
  • Sormena lantzea.


JUSTIFICACION DE LA EXPERIENCIA:
  • Coordinar y controlar las habilidades de manipulación.
  • Exploración del entorno a través del juego.
  • Trabajar la creatividad.
MATERIALA
  • Komuneko papera
  • Soka luzea.
MATERIAL
  • Papel higiénico
  • Cuerda larga.
EKINTZA:
  1. Lehenegoz, komuneko papera eskegitzen dugu. Umeen eskera uzten dugu
  2. Umeekin materiala ikusten dugu. Bakarrik paperarekin jolastu ahal dute. Besterik ez.
  3. Hasieran andereñoak ez du ezer egiten. Begiratu besterik ez. Umeen erantzunak begiratzen ditu.
  4. Umeak hasten dira paperatik tiraka. dena hedatu arte.
  5. Paper osoa lurrean dagoenean, umeei aukera desberdin bururatzen zaie: mukiak kendu, komunetik bota, izkutatu, besteak estali, besteei bota...


ACTIVIDAD:
  1. En primer lugar colgamos todos los rollos de papel higiénico y los dejamos a la altura de los niñ@s.
  2. Presentamos el material a los niñ@s. Sólo pueden jugar con el papel.
  3. Al principio la andereño observa cómo juegan los niñ@s. No puede hacer ningún comentario ni interactuar con ell@s. Deben jugar sól@s.
  4. Empiezan estirando del papel hasta desenrollarlo todo.
  5. Cuando ya está todo el papel por el suelo surgen diferentes posibilidades: sonarse, tirarlo por el servicio o a la papelera, tirarse trozos unos a otros, taparse, esconderse...
EMAITZAK:
  • Ume batzuk jolasten hasi direnean berehala joan dira paperatik tiratzera, dena hedatzeko.
  • Beste batzuk begira geratu dira jolasean parte hartu barik edo jolasaren amaieran jolasten hasi dira.
  • Gehienek papera botatzeko edo mukiak kentzeko erabili dute.
  • Andereñoen parte hartzea gogoko izan dute.
  • Ekintza amaitzean gehienek parte hartzen dute  gustora papera batzeko.
RESULTADOS:
  • Algunos niñ@s han empezado a jugar y rápidamente han desenrollado todo.
  • Otros se han quedado mirando, sin participar o lo han hecho al final de la actividad.
  • La mayoría han utilizado el papel para tirarlo o limpiarse los mocos.
  • A todos les ha gustado la participación de las andereños.
  • Al acabar la actividad la mayoría participa con gusto para recoger el aula. 
IKUSI NAHI AL DUZUE BIDEOA?/¿QUERÉIS VER EL VÍDEO?




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...